Subject: Koostöökohtumise ettepanek
From: "Olga PIhlak" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 11:59:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Olga Pihlak, Ida-Virumaa Omavalitsuste Liidu tervishoiuvaldkonna
koordinaator.

Olen huvitatud kohtumisest Teiega, et arutada põhjalikumalt Õiglase
Ülemineku meetmest „Ühiskondlikku muutust toetavate sotsiaal- ja
tervishoiuteenuste arendamine Ida-Virumaal“ ja selle rakendamisest
Ida-Viru regioonis.

Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit tegeleb mõlema valdkonna koolitusvajaduste
kaardistamisega tervishoiuvaldkonnas ja koolituspaketi koostamisega.

Samuti on meil plaan koostada maakonnapõhist motivatsioonipaketti, mille
abil oleks võimalik meelitada uusi spetsialiste tööle ja hoida
olemasolevaid töötajaid.

Soovin saada Teiega kokku teamsi vahendusel, et kõigepealt tuttavaks
saada, samuti vahetada mõtteid ja jagada informatsiooni meie projekti
kohta.

Kas oleks võimalik korraldada koostöökohtumine maikuus?

Ootan põnevusega võimalust arutada koos Õiglase Ülemineku meetme olulisi
aspekte ja leida võimalusi selle tervishoiuvaldkonna edendamiseks
Ida-Virumaal.

Tänan Teid ette vastuse eest ning loodan, et leiame ühise aja meie
kohtumiseks.

Lugupidamisega

Olga Pihlak

Sotsiaal- ja tervishoiuteenuste arendamise projekti koordinaator

Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit

Keskväljak 1-301, Jõhvi 4153

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 58455 103

 <http://www.ivol.ee/> www.ivol.ee

 <https://ivol.ee/>